Iar…


Iar îmi lipseşte inspiraţia… Spuneţi-mi despre ce să scriu.😀 Pot să debitez chestii inteligente despre orice… Dar nu ştiu ce să aleg din acel „orice”, sunt atâtea posibilităţi şi sunt atât de curios să „aud”, să cunosc ce vreţi să ştiţi… Feedback-ul face multe, dacă vreţi.

About eXstatic

Aşa cum sunt, mereu în căutarea necunoscutului. Leşinat şi activ, în acelaşi timp. Paradoxal (sau nu), sunt eu însumi.

Posted on miercuri, 20 August 2008, in asta e, diverse and tagged , , , , , , . Bookmark the permalink. 4 comentarii.

  1. eu zic sa scrii despre tine..

  2. Eu de-abia am descoperit blogul tău, nu am reusit să îl citesc pe tot, bineînţeles:D, dar ceea ce am vazut pana acum îmi place foarte mult:).
    Dacă nu ai mai tratat subiectul, mi-ar plăcea să scrii despre liberul arbitru. Este una din temele care mă preocupă în prezent…

  3. @gay2gayro: Am scris despre mine.😀 Doar că n-ai căutat în arhivă.😀

    @Matey: Mersi pentru idee, am s-o pun în practică.🙂

  1. Pingback: iPhone News » Blog Archive » Iar…

Lasă un răspuns

