În vacanţă


Şi uite aşa, hodoronc-tronc, mă pomenesc că plec în Austria. Am stabilit că o să dau SMS-uri unei prietene bune care stă pe-acolo şi ea mi-a zis să nu uit să activez roaming-ul. Bun, dar uite că nu ştiu cum să-l activez. Folosesc Orange PrePay. Are cineva idee cum? Aş aprecia mult dacă aş primi un răspuns bun.🙂 Şi mulţumesc. Tocmai am strănutat, hm… Să-mi fie de bine. Sunt într-o zăpăceală la ora asta.

About eXstatic

Aşa cum sunt, mereu în căutarea necunoscutului. Leşinat şi activ, în acelaşi timp. Paradoxal (sau nu), sunt eu însumi.

Posted on sâmbătă, 23 August 2008, in diverse, ştiri and tagged , , , , . Bookmark the permalink. 4 comentarii.

  1. Ca să îţi activezi roamingul trebuie să apelezi la *100# opţiunea ‘alege’ apoi opţiunea ‘roaming’
    Ma bucur pt tine că pleci>:D<
    Toate cele bune

  2. Mersi, deci aşa o să fac. Şi tu, cum stai cu vacanţa? Eu o să fiu plecat câteva zile. Am uitat să precizez că o să plec duminică (mâine) seară. Deci am ceva timp.

  3. Vacanţa asta a fost plină de surprize ,a fost cam prima mea vacanţă de vară reuşită,normal că e loc de şi mai bine dar asta vom vedea căci încă nu s-a terminat😀.
    Acum ce să îţi zic..călătorie plăcută,îţi doresc cât mai multe surprize plăcute şi aştept să te întorci cu veşti îmbucurătoare,experienţe noi şi cât mai multă inspiraţie!
    Tot ce e mai bun să îţi fie alături>:D<
    P.S.: Cu ce pleci?Ai mai fost în Austria?

  4. Mersi de urări, sper să poarte noroc.😀
    Mă bucur că ai [avut] o vacanţă reuşită, sper să fie aşa şi pe viitor.🙂

    Plec cu sora mea, tatăl meu şi grupul lui de prieteni, care vin în excursie cu familiile lor. Nimic neobişnuit.🙂

Lasă un răspuns

