M-am întors


Te-ai aştepta ca eu să scriu impresii despre Occident. Adevărul e că am văzut de ce românii se apucă de ilegalităţi. Nu cred că aş rezista acolo mai mult de o lună.

Vibraţiile dintre români şi occidentali sunt fundamental diferite. Doar unii români reuşesc să se adapteze perfect pe-acolo, să zicem cei care nu s-au simţit niciodată bine pe-aici. Poate sunt şi excepţii, mai rămâne să văd mai multe. Luna viitoare, de exemplu, e posibil să plec în Elveţia.

Dar măcar în zilele acelea, cât am stat în Austria, a fost fain.🙂 Cu excepţia oboselii, mama mă-sii de treabă!

About eXstatic

Aşa cum sunt, mereu în căutarea necunoscutului. Leşinat şi activ, în acelaşi timp. Paradoxal (sau nu), sunt eu însumi.

Posted on joi, 4 Septembrie 2008, in aberaţii, amintiri, diverse, impresii, prostii and tagged , . Bookmark the permalink. 2 comentarii.

  1. heiii..ce mă bucur pt tine…ma bucur ca te-ai întors..să îmi povesteşti şi mie câte ceva…poate imi scrii vreun mail ! O seară bună>:D<!

  2. In Occident sunt alte standarde de viata, alte reguli/obiceiuri iar mentalitatile difera mult si poate ca din acest motiv multor romani le-ar fi greu sa traiasca acolo.

Lasă un răspuns

