Câteva chestii


Ieri mi-am cumpărat o unitate centrală nouă, dar încă o folosesc pe cea veche, până o va lua soră-mea la Bucureşti, când va sta la cămin. Apropo, ea a dat la Medicină Veterinară, acolo unde a vrut de când era mică. Hotărâtă, nu?

Citind una-alta pe net, am dat de un articol, care mi s-a părut foarte tare.🙂 Dacă îl vreţi, daţi click aici.

Haideţi, vreau idei! Că am rămas în pană aici… Mă gândeam zilele trecute că în capul fiecăruia este un generator de idei şi de aceea se spune „pană de idei”… Ca pană de electricitate la generatorul respectiv, ştiţi… sau pană de cauciuc la maşini… Din astea… Doar că, spre deosebire de chestiile acelea mecanice, nici nu e nevoie să munceşti la ele, nu e nevoie decât de un mic impuls, deci de ceva care să mă facă să mă gândesc la diverse lucruri şi să-mi doresc îndeajuns de tare să scriu despre lucrurile la care mă gândesc…

About eXstatic

Aşa cum sunt, mereu în căutarea necunoscutului. Leşinat şi activ, în acelaşi timp. Paradoxal (sau nu), sunt eu însumi.

Posted on vineri, 12 Septembrie 2008, in aberaţii, diverse and tagged , , , , , . Bookmark the permalink. 2 comentarii.

  1. Vb despre pene…. de cauciuc, de porumbel, de scris taNpenii pe hartie… despre pene… un subiect inepuizabil.

    Succes ;;)

Lasă un răspuns

