Ce ştire…


Tocmai am văzut un link azi. Eu cred că e doar o reglementare, nu se schimbă nimic cu adevărat, providerii oricum înregistrau date, dar nu făceau raport la poliţie. N-am avut răbdare să citesc legea până la capăt, aşa că aştept părerea celor avizaţi.

Update: Văd că primul link nu merge, aşa că voi încerca altul.🙂 Mulţumesc Damei de Pică pentru atenţionare!

About eXstatic

Aşa cum sunt, mereu în căutarea necunoscutului. Leşinat şi activ, în acelaşi timp. Paradoxal (sau nu), sunt eu însumi.

Posted on luni, 19 Ianuarie 2009, in diverse, impresii, ştiri and tagged , , , . Bookmark the permalink. 3 comentarii.

  1. Nu reuşesc să accesez linkul. Vezi dacă e scris corect.

  2. Ciudat, nici eu nu reuşesc să accesez link-ul… O sa incerc in alta parte si voi face un update.

  3. Nimic nou sub soare. Si pana acum inregistrau; TOT ca sa nu fie dubii.

    Rad ce taNpiti sunt.
    La traficul actual, cine reuseste sa verifice toata populatia tarii ? Nimeni, va spun eu.

    Dar legea nu e pentru noi; e pentru aistia cu ciolanul, se urmaresc unii pe altii, sa nu fure altul mai mult si fara aprobare (a se citi comision catre sef).

    Bleah.

Lasă un răspuns

