Ciudat…


Am întâlnit în viaţa mea patru poveşti asemănătoare până la un punct. În toate era vorba de moartea partenerului, la una nu tocmai.

Prima poveste am întâlnit-o la cineva cu care credeam că mă potrivesc. L-am întrebat insistent ce s-a întâmplat de nu mai e cu el, deşi se înţelegeau de minune. Mi-a zis scurt şi sec: „A murit.” Mi-am cerut scuze şi am dat condoleanţe.

A doua… Era o femeie care a scris unei reviste gen „Povestea mea” (şi pe care, din întâmplare, am citit-o) despre accidentul pe care l-a avut soţul ei în străinătate, în care a murit un om şi au supravieţuit doi. Din cauza unei confuzii de nume, i s-a spus că soţul i-a murit. Tragedie mare, plânsete, am plâns şi eu citindu-i povestea. Până s-a lămurit toată chestiunea, la sfârşit m-am bucurat şi eu cu ea. Scria bine, se vede.

A treia… Vorbeam pe messenger cu el şi l-am întrebat (fără să insist, de data asta, sper), cum de s-au despărţit, dacă aveau o poveste de iubire aşa de frumoasă? Mi-a zis (mai plastic decât cel din prima poveste) că a murit… Aici nu mai ştiu ce replică i-am dat, deşi e mai recentă…

A patra… Vedeţi aici… Am plâns cu el, pentru el…

Eu sunt în căutarea unei relaţii şi am impresia că Universul îmi trimite un avertisment… În sensul că voi avea şi eu o poveste din astea… Acum mi-am adus aminte de o altă poveste, asemănătoare cu a doua, doar că al ei chiar a murit… Nasol.

About eXstatic

Aşa cum sunt, mereu în căutarea necunoscutului. Leşinat şi activ, în acelaşi timp. Paradoxal (sau nu), sunt eu însumi.

Posted on vineri, 6 Februarie 2009, in amintiri, diverse and tagged , , , , . Bookmark the permalink. 3 comentarii.

  1. Lasa avertismentele, traieste-ti Iubirea si Bucura-te de cel drag atata timp cat se poate. O zi daca ar fi, e mai mult decat isi poate inchipui cineva.

    Si dupa acea zi, ce va urma ? O alta zi la fel de plina si de frumoasa.

  2. Cand am citit post-ul tau, am simtit ca parca l-as fi scris chiar eu. Dar acuma ce sa fac…iti spun si tie ce mi-am spus si mie…singura directie e inainte si nu ne putem opri. Asa ca ce va fi va fi. Macar sa ne bucuram ca avem ocazia sa exploram. Viata fara viara ar fi atat de plictisitoare.

  3. Va multumesc. Asa cum sunt, o sa uit de „avertisment” si o sa-mi traiesc viata, cum necum.🙂

Lasă un răspuns

