E ziua cuiva


Şi nu pot să-i zic „La Mulţi Ani”. Cred că şi-a schimbat numărul de telefon şi ID-ul de messenger, că am încercat să-i dau mesaje şi nu mi-a răspuns la ele. Aşa că îi urez pe-aici să aibă parte de tot ce e mai frumos în viaţă, sperând să găsească acest post şi să ghicească cine l-a scris.🙂 Pot să zic că-l cheamă Iulian şi că mă întreb ce s-a mai întâmplat cu el… Nu l-am mai văzut de ani întregi şi ştiu că s-a mutat la Bucureşti.

About eXstatic

Aşa cum sunt, mereu în căutarea necunoscutului. Leşinat şi activ, în acelaşi timp. Paradoxal (sau nu), sunt eu însumi.

Posted on vineri, 6 Februarie 2009, in diverse and tagged , , . Bookmark the permalink. 4 comentarii.

  1. il cheama si Vali cumva? vorbim de acelasi baiat??

  2. a facut 24 ani!!! poate ca vb de 2 persoane diferite….

Lasă un răspuns

