Ce-am mai aflat


Tocmai am aflat că Mioveni, un orăşel din Argeş, are 6 ISP-uri. Piteştiul, reşedinţa de judeţ, are 4. Acesta să fie un semnal că avem un capitalism sălbatic în domeniul internetului? Sau se extinde sălbăticia şi în alte domenii?

Am aflat că sora mea se va muta într-un apartament din Bucureşti, cu chirie. Asta înseamnă ceva grozav pentru mine. În primul rând, mă scapă de căţeaua de care a trebuit să am grijă în ultimele luni, acum are 10 luni împlinite. În al doilea rând, mă scapă şi de calculatorul vechi, pe care-l folosesc acum. Ea nu m-a lăsat să-l folosesc pe cel nou, pe motiv că în cel vechi are muzica ei preferată… Ei bine, sper că a meritat aşteptarea începută în octombrie 2008 (cumpărasem calculatorul nou în septembrie). Termenul e de maxim 2 săptămâni.

Am aflat că prietenul de 21 de ani al mamei mele va sta în acelaşi apartament cu mine şi cu ea pentru o săptămână, până îşi găseşte unul pe care să-l ia cu chirie. Se anunţă o perioadă interesantă.

În plus, e posibil să se întâmple ceva care să-mi dea unele planuri peste cap. Singura problemă e că nu pot anticipa exact. Aşa că nu-mi mai fac planuri deloc.

About eXstatic

Aşa cum sunt, mereu în căutarea necunoscutului. Leşinat şi activ, în acelaşi timp. Paradoxal (sau nu), sunt eu însumi.

Posted on Duminică, 22 Februarie 2009, in aberaţii, asta e, diverse, impresii, prostii, ştiri and tagged , , , , , , , , . Bookmark the permalink. 5 comentarii.

  1. stai putin…time out…
    mama ta are un prieten de 21 de ani?

    crezi ca ar fim atat de amabila mama ta incat sa organizeze un seminar sa ma invete si pe mine calea catre aceasta reusita?🙂

  2. Ea nici nu stie ca am blog, asa ca nu-ti face sperante.🙂

  3. Andreeeeei, dar vad ca existenta iti ofera surprize mari, ce mai… Te imbratisez si iti daruiesc un martisor, cu drag.
    Maria

Lasă un răspuns

