Astăzi


Blogul acesta împlineşte 2 ani.🙂

Şi am avut surpriza să văd că cineva a copiat (nu că aş avea ceva împotrivă) un post de-al meu în blogul său… Dau link-ul, ca să daţi click. Singurul lucru pe care putea să-l facă era să dea numele meu (eXstatic) cu link-ul postului original, măcar la sfârşitul postului făcut cu copy-paste…

Au mai păţit asta şi alţii, dar motivele diferă, bănuiesc.

About eXstatic

Aşa cum sunt, mereu în căutarea necunoscutului. Leşinat şi activ, în acelaşi timp. Paradoxal (sau nu), sunt eu însumi.

Posted on joi, 5 Martie 2009, in asta e, diverse and tagged , , , . Bookmark the permalink. 14 comentarii.

  1. Nu ai mai scris de atata timp incat am crezut ca ai fugit in Olanda cu prietenul mamei tale!😛

    In alta ordine de idei…La (cat mai) Multi Ani (de blogging)! Si la cat mai multe evenimente frumoase despre care sa scrii!

    Cat despre faza cu post-ul…cand cineva te plagiaza, e o forma de compliment…asa ca incearca sa te simti (oarecum) flatat.

    Seara buna!

  2. Inseamna ca a considerat ca e ceva demn de a fi preluat / furat / insusit…. nu conteaza cuvantul.

    Iti doresc sa ai parte de sanatate si de minte limpede ca sa ne incanti cu postari frumoase… cat timp ai sa doresti sa faci acest lucru.

  3. daca ai fi citit si tu articolul la ora doua noaptea cum am facut’o eu, nu cred ca ai mai fi avut chef sa trimiti link si mai stiu eu ce legaturi… oricum articolul mi-a placut foarte mult si ca sa vezi ca nu sunt chiar asa cum ma considerati voi, o sa sterg articolul si punct. Mi-a placut foarte mult si atat. alta data iti fac recomandare pur si simplu. No hard feelings…

  4. dar oricum nu mai conteaza… fapt consumat… daca te-ai simtit jignit sau ma rog jignita imi pare rau. Oricum daca ai fi citit mai multe articole de pe blog ai fi observat ca imi place sa afisez articole cu subinteles cultural la care chiar pun link-ul… dar oricum nu mai conteaza. Daca ai calcat odata pe bec, lumea nu te tine minte pentru tot bunul pe care l-ai facut pana atunci ci te tin minte pentru ca ai calcat pe bec. Nu ma intereseaza nici sa fur, nici sa imi insusesc bunurile altora dar imi place sa le transmit mai departe. Inca odata imi pare rau daca te-am deranjat cu ceva. Poti sa stai linistit(a) ca te las sa te bucuri de minunata ta faima in ceea ce priveste articolele desavarsite fara sa ma amestec in ea.

    Spor!!!

  5. Nu m-am simtit jignit, nici furat, nici nimic. Voiam doar sa fie pusa frumos sursa si atat. Dar vad ca tu ai facut mai mult caz ca mine.

  6. Eu nu vad nimic corect in a fi preluate articolele cuiva, mai ales fara sa dai sursa. Si nu cred ca trebuie sa te simti flatat, ci cu adevarat furat. Ai avut noroc ca totul s-a terminat pe cale pasnica!🙂

  7. LA MULTI ANI..de blogging😛

Lasă un răspuns

