Dureri de cap


În primul rând, am văzut că s-au schimbat smiley-urile de la WordPress. Nu-mi plac, ălea vechi îmi plăceau mai mult.

În al doilea rând, a căzut curentul şi mă bântuie un ţânţar. Sugestii pentru a face faţă?

În al treilea rând… vreau idei!!! Mă simt ca un prost care se miră că are blog, dar nu ştie ce să facă cu el… Cum se numea muza scrisului?

Cam aşa mă simt

Cam aşa mă simt

About eXstatic

Aşa cum sunt, mereu în căutarea necunoscutului. Leşinat şi activ, în acelaşi timp. Paradoxal (sau nu), sunt eu însumi.

Posted on vineri, 10 Iulie 2009, in aberaţii, artă vizuală, asta e, diverse, impresii. Bookmark the permalink. 2 comentarii.

Lasă un răspuns

