Legea corespondenţei sau simetriei


Este o lege care spune că dacă există lumină, există şi întuneric, iar ambele sunt opuse şi simetrice, dar au aceeaşi natură fizică, adică una fără alta nu se poate şi ambele îşi bazează existenţa pe aceeaşi sursă.

Conform acestei legi, dacă există un număr de călugăriţe, atunci există exact acelaşi număr de prostituate. Numărul de poliţişti este egal cu al infractorilor. Şi aşa mai departe…

Acum urmează chestia incomodă pentru unii şi fericită pentru alţii. Numărul de oameni gay este acelaşi cu al celor hetero. Cum statisticile „oficiale” spun că există maxim 20% oameni gay, atunci asta înseamnă că sunt numai 20% oameni straight. Din această hazna ies 60% oameni bisexuali, cu două nuanţe: jumătate din ei sunt mai înclinaţi spre sexul opus, cealaltă jumătate la acelaşi sex…

Şi asta nu e teorie, am văzut în viaţa reală… Aşa că vă întreb: cât de siguri sunteţi voi, băieţii, pe heterosexualitatea voastră?

About eXstatic

Aşa cum sunt, mereu în căutarea necunoscutului. Leşinat şi activ, în acelaşi timp. Paradoxal (sau nu), sunt eu însumi.

Posted on sâmbătă, 29 August 2009, in asta e, contra, impresii and tagged , , , , , . Bookmark the permalink. 3 comentarii.

  1. La rându-mi observ că acele legi ale universului sunt adevărate, că sunt nişte adevăruri generale bine puse la punct a cărui adevăr s-ar putea să nu îl vedem de la prima vedere.
    Îmi place cum ai pus problema cu sexualitatea, la cât de greu este să te autocunoşti la fel de greu e să îţi asumi că eşti gay or hetero or bisexual.
    Eu mă gândesc că îmi plac tipii, dar poate într-o dimineaţă mă trezesc că îmi plac şi tipele.. cine ştie ;))

  2. Legea corespondentei exista, se manifesta, functioneaza, dar nu atat de simplu-cantitativist precum s-ar crede. Persoana, asa cum o percepe societatea, este ea insasi o inventie a omului. O persoana este egala cu alta, doar printr-o conventie sociala, dar nu trebuie mereu sa se plece de la acest postulat, fals, daca depasim sfera juridicului. Fiindca, dintr-un punct de vedere care priveste omul non-reductionist, o persoana nu este niciodata egala cu alta, numarul de calugarite nu poate fi egal cu cel de prostituate, iar cel de heterosexuali nu poate fi egal cu cel de homo.

    Mai mult in gluma, daca prostituatele au dubla personalitate, numarul lor nu trebuie sa fie doar jumatate din cel al calugaritelor?

  3. După cum ştie oricine a trecut pe la taxe şi impozite (probabil cel puţin 60% din populaţie, oricât de mulţi evazionişti am avea), de fiecare dată te apleci în faţa Statului şi el te fute mai eficient decât orice persoană şi asta fără să folosească Durex Play.

    Deşi el s-ar putea să nu conteze prea mult, fiindcă Statul nu e de gen masculin, ci neutru😛

Lasă un răspuns

