O altă listă de filme


Prima listă este aici.

A doua este a filmelor văzute şi notate de mine… Mă oftică doar că nu există zecimale, ca să pot da un 8,5, de exemplu. Totuşi rotunjesc la 8. Lista aceea este aici, cu filmele în ordine cronologică, cele mai vechi fiind pe prima pagină. Dacă doriţi să vedeţi la ce filme am pus 9 şi 10 (care sunt cele recomandate), daţi click de două ori pe Highest, deasupra coloanei cu note, la fiecare click va trebui să aşteptaţi ca pagina să se încarce.

Vizionare plăcută.🙂 În acest moment, sunt 447 de titluri.

About eXstatic

Aşa cum sunt, mereu în căutarea necunoscutului. Leşinat şi activ, în acelaşi timp. Paradoxal (sau nu), sunt eu însumi.

Posted on joi, 18 Martie 2010, in asta e, diverse and tagged , , . Bookmark the permalink. 2 comentarii.

  1. M-am uitat si eu pe lista/ le-ai vizionat pe toate ???

  2. Da, pe toate.🙂 Acum am ajuns la 522 de titluri.

Lasă un răspuns

