Etape din viaţa unui bisexual


Atenţie, e ficţiune inspirată din viaţa reală, deci nu se aplică oricui.

12 ani – se uită la fete, se gândeşte la ele; foarte rar şi la băieţi, dar ignoră asta.

14 ani – se uită la fete, încearcă să socializeze cu ele, dar se surprinde pe el însuşi că se uită şi la băieţi şi îşi propune să nu mai facă asta.

16 ani – s-a întâlnit cu o fată şi a uitat pentru moment de cealaltă „problemă”.

18 ani – şi-a pierdut virginitatea cu o fată, dar se întreabă de ce se mai uită la băieţi.

20 de ani – vrea o relaţie serioasă cu o fată; de asemenea, vrea să-şi satisfacă o veche curiozitate.

22 de ani – a descoperit că e mult mai plăcut cu un bărbat decât cu o femeie.

24 de ani – intenţionează să se bucure cât mai mult de viaţă: femei, bărbaţi, nu mai contează.

26 de ani – familia îl bate la cap să se însoare; găseşte o fată, se căsătoreşte cu ea, în acelaşi timp are întâlniri secrete cu bărbaţi.

28 de ani – după ce i s-a născut copilul, nu se mai gândeşte decât să scape de calvar şi să găsească un bărbat care să-i semene cât mai mult (adică însurat şi cu copil).

30 de ani – a găsit bărbatul dorit şi totul e bine; e din ce în ce mai ataşat de copilul său.

32 de ani – soţia îl prinde în pat cu acel bărbat şi îi intentează divorţ; despărţirea de copil şi de iubit îi aduce lacrimi.

34 de ani – caută bărbaţi pe diverse site-uri de gay dating şi are numai aventuri; eventual, alcoolul îi devine companion în fiecare weekend.

36 de ani – din ce în ce mai puţini bărbaţi sub 35 de ani îl vor lângă ei, iar el bea din ce în ce mai des.

38 de ani – rămas singur şi cu burtă, nimeni nu-l mai găseşte atrăgător; devine alcoolic.

40 de ani – simte că a îmbătrânit şi se întreabă ce rost mai are să trăiască.

42 de ani – criza de la mijlocul vieţii îl păleşte: cineva tânăr îi atrage atenţia şi acum vrea să fie din nou tânăr.

44 de ani – a reuşit să-şi aranjeze fizicul cu antrenament sportiv (sau fitness) şi cu mici „retuşuri” estetice; de asemenea, a reuşit să atragă atenţia acelei persoane tinere (nu contează că e femeie sau bărbat) şi vrea o relaţie serioasă cu aceasta.

46 de ani – deocamdată e în relaţie cu persoana dorită şi e fericit.

48 de ani – despărţirea de persoana iubită e dramatică; şi mai dramatic e faptul că a venit la el copilul (acum adult) şi i-a spus destule lucruri dure, suficient de dure încât să-l doară foarte tare pe tipul nostru; în final, omul lovit de soartă se sinucide.

Disclaimer: nu sunt bisexual, sunt doar un tip care s-a întâmplat să-i întâlnească atât de des, încât a ajuns să priceapă, măcar cât de cât, ce e în capul lor. Şi am ajuns să înţeleg că n-aş vrea să fiu în locul lor, oricât de mirobolant ar părea să ţii doi pepeni într-o mână.

About eXstatic

Aşa cum sunt, mereu în căutarea necunoscutului. Leşinat şi activ, în acelaşi timp. Paradoxal (sau nu), sunt eu însumi.

Posted on Vineri, 3 iunie 2011, in aberaţii, diverse, ficţiune, impresii and tagged , , , , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink. 8 comentarii.

  1. Imi place cum scrii, si dadusem mai de mult de blogul tau. Imi parea rau ca te-ai lasat, dar vad ca ieri ai revenit.
    M-am apucat si eu sa scriu.
    http://celcareuraste.wordpress.com asta e blogul meu.
    Daca iti place ce citesti, da add la id de y!: cojonesfddco.

  2. Aoleu, nu ma mai uit in viata mea dupa….pepeni!!!

  3. E trist ca inca se simt unii obligati sa posteze si cate un disclaimer. Si daca erai bisexual, ce? Problema mare e ca obtuzitatea mentalitatii {nu numai a} romanilor ne impiedica sa ne asumam identitatea sexuala. Ne e frica ca vom fi judecati, marginalizati si aratati cu degetul. Pana cand oare?

  4. sunt bisexsual imi place si cu partenera mea dar ador mai mult cu barbati ma saticsface si ma simpt bine cand fac sex cu femeia care o iubesc mai mult sunt cu buzele pe corpul ei sio pup in puctu G si ma satisface bine dar cu barbatul care de patru ani traiesc e mai satisfacut si ador sex cu el ore de partide am cu iubitul meu drag si cu partenera am facut dar azi eu iam zis ce sunt ea e suparata rau pa mine nu vreau so parasesc o iubesc si pe ea da si pe iubitul meu drag decizia e in mana partenerei mele .

Lasă un comentariu