Chemare


Mi-a venit o idee care m-a trăsnit chiar acum: oricine, dar oricine e în zodia Săgetătorului să-mi dea comment aici şi să spună că doreşte să stea de vorbă cu mine pe Y!M. Ce mă interesează cel mai mult la Săgetători este cum şi-au petrecut viaţa în ultimii ani. Motivul e unul evident astrologic. 😀 E adevărat că şi eu sunt în zodia aceasta, dar abia în ultimul grad, foarte aproape de Capricorn, de aceea sunt cam codaş la unele experienţe de viaţă. 🙂 Poate unii nu pricep ce vreau să zic, dar ce contează, eu sunt tot curios. Ce schimbări au avut într-o anumită perioadă, cum s-au petrecut acele schimbări, cum le-au trăit (sau cum au reacţionat la ele, să zic?) şi altele… Pe privat pot să explic mai bine. Asta e chemarea pe care am făcut-o Săgetătorilor, acum sunt curios câţi vor răspunde…

Apropo, preferinţele mele în materie de zodii se cam schimbă, nu pot spune că sunt statornic la ele… Oricum, în acest moment, ordinea e cam aşa: Vărsător (întotdeauna pe primul loc, din fericire 😀 ), Capricorn, Scorpion, Săgetător, Gemeni, Fecioară, Peşti, Balanţă, Berbec… şi cam atât… Apropo, nu mă refer la persoane, ci la semnificaţiile acestor Semne zodiacale. (Şi da, ştiu că trebuia să scriu acest lucru la Astroviaţă, dar m-am gândit că aici feedback-ul e mai sigur – referitor la primul paragraf.)

About eXstatic

Aşa cum sunt, mereu în căutarea necunoscutului. Leşinat şi activ, în acelaşi timp. Paradoxal (sau nu), sunt eu însumi.

Posted on Duminică, 30 decembrie 2007, in eXtaz and tagged , . Bookmark the permalink. 15 comentarii.

  1. Pe bune!!!

    Sagetatorii au trecut si inca trec prin niste clipe extraordinare…negative sau pozitive… ca sa nu mai zic ca pe mine Varsatorii ma fascineaza si ma bulverseaza in acelasi timp…inca sunt inlove de unul 😦

    Nu stiu cum e la tine cu tranzitele, dar Pluto cu Jupiter anul asta si-au cam facut de cap. Mai ales zilele astea de sfarsit de an.

    Si ca sa raspund la chemare: id mess: [removed by admin]

    [Tot de la admin citire: nu e nevoie sa dai ID-ul de messenger, il vad acolo, unde completezi tu campul de e-mail cu adresa de yahoo. 🙂 ]

  2. asta nu stiam :)) mersi pentru moderare. oricum imi luasem precautii pentru invite-uri in mass 😛

  3. Chiar nu am voie sa scriu aici pentru ca e chemarea Sagetatorilor, nu a Varsatorilor, dar sunt extrem de curioasa: de ce Varsatorii pe primul loc ? ;;) Intreb, tocmai pentru ca te referi la semnificatiile zodiilor, pentru ca te pricepi la astrologie and stuff.

  4. Eu nu sunt Sagetatoare, stii, dar ma bucur ca ai ridicat pb asta. Am avut doua colege, nascute in zodia asta, una pe 24, la inceput, alta pe 19 decembrie, aproape de sfarsit. Despre prima nu stiu ce sa-ti spun, mai multe am observat la a doua. S-a schimbat foarte mult, nu pot spune daca in rau sau bine, oricum nu asta ma priveste, dar e aproape ca o fiinta noua, e vesela, fericita si plina de viata… ce mai, da dovada de o vitalitate de nebanuit acum cativa ani! O fi din cauza lui Pluto ;))
    avand in vedere ca cele patru planete mi-au tranzitat saturnul natal si totodata un punct important in harta mea, am urmarit cu interes ce s-a „intamplat” pe la sfarsitul lui decembrie.
    la fel, sunt curioasa ce au sa ne impartaseasca Sagetatorii… 🙂

  5. pentru ca varsatorii sunt Oameni! prietenosi, amabili, spirituali, visatori si suficient de ciudati ca sa-i fascineze pe sagetatori…eu-sagetatoare, dintotdeauna am avut atractie pt varsatori. Si fetele varsator sunt super Prietene si de gasca, ma inteleg super cu ele. mai vrei, dana? ;))

  6. Dana, desigur ca ai voie… 🙂 Nu-ti face tu griji… Apropo de ce intrebai, in mare parte sunt de acord cu Stefania. As mai face cateva adaugari: Varsatorii urasc sa fie acuzati de discriminare, ar fi in stare sa se casatoreasca cu un reprezentant al oricarei minoritati numai ca sa nu auda asa ceva de la cineva. :)) Glumesc, desigur… Ideea e ca Varsatorii chiar cred in libertate, au intuitia (sau viziunea) viitorului, de multe ori sunt inaintea altora, au minte brici, au darul de a intelege misterele mai rapid ca oricine, chiar fulgerator, ei pot fi detasati in multe situatii (aceasta detasare e interpretata – de multe ori gresit – ca nepasare) si altele, nu-mi mai vin acum in minte. Si toate astea sunt scrise in carti de astrologie.

  7. descrierea nu e valabila cumva si pentru cei cu Uranus in Casa 1? 😀 tot cautam pe site-uri de astrologie si acestia sunt numiti tot uranieni…

  8. Ce de calitati. 😀 E bine ca ma si regasesc pe acolo. Si da, Stefania, mi-a ajuns ca prea mult nu face bine. 😆

  9. ma declar necredincios convins in ale astrologiei, cu atat mai mult dispusa sa ascult ceea ce ai de spus 🙂

    p.s. vinovata de a fi, dupa a astrelor canoane, sagetator

  10. eXstatic, scuze de off topic, ca nu-s sagetatoare. dar tocmai acum intreaba BlindGirl la mine pe blog daca se pricepe cineva la astrologie…si ma gandeam ca poate ai timp sa treci sa zici o parere 🙂 aici

  11. Stefania, cred ca e valabila si pentru cei cu Uranus in Casa 1. 🙂 Numai ca la ei trasaturile sunt asa de accentuate, incat sunt considerati „weird”, pot fi marginalizati, neintelesi, rebeli etc… E doar o banuiala, n-am intalnit prea multe cazuri.

    Alexandra, pot sa te contactez pe Messenger?

  12. desigur, de aceea am si postat comentariul, drept acord-invitatie la o discutie

  13. si eu sunt sagetatoare si eu si euuuuu 😉

    ( sterge te rog id-ul de mess, [sters 😉 ] @ yahoo.com, pentru ca nu il pot completa in campurile astea ca sunt deja logata ca mmaja)

  14. …nush daca sagetatorii se aseamana…dar cred ca sunt visatori….ca mine!!….k nah….asta ma caracterizeaza!!!…:D

  1. Pingback: Cititul, internetul and others « Blogul minunatului creier leşinat

Lasă un comentariu