O listă provizorie de filme


Acea listă vizează filmele la care vreau să mă uit, datorită atât a subiectelor, cât şi a recomandărilor de la prietenele cele mai bune ale mele, dar şi de la amici buni. 🙂 Sunt trei cele mai bune prietene, nici mai mult, nici mai puţin.
Ordinea este total haotică, filmele sunt cele pe care nu le-am văzut, deci să nu credeţi că vi le recomand. Pur şi simplu este o listă personală şi, pe măsură ce va trece timpul, s-ar putea s-o modific, ca să tai din titluri, pentru a marca vizionarea, şi e posibil să adaug altele, pentru a le ţine minte mai uşor titlurile. Ideea asta mi-a venit după ce am crezut că mi-am pierdut hârtia cu lista scrisă şi atunci m-am gândit la una virtuală, că asta sigur nu se pierde şi ştiu unde s-o găsesc. 🙂

  • My Own Private Idaho
  • Volver
  • Angels in America
  • Idiocracy
  • Hable con ella
  • Einstein’s Dream
  • The Gospel of Judas
  • The Fountain
  • Adaptation
  • Waking Life
  • The I Inside
  • The Painted Veil
  • Crash
  • Dogville
  • Manderlay
  • Breaking the Waves
  • Down the Rabbit Hole
  • A Scanner Darkly
  • Clerks
  • Glengarry Glen Ross
  • Garden State
  • The History Boys
  • Latter Days
  • Lilies
  • Eden’s Curve
  • Velvet Goldmine
  • Napoleon Dynamite
  • Paris je t’aime
  • Perfume: The Story of a Murderer
  • P.S. I Love You
  • Finding Forrester
  • The Notebook
  • Eternal Sunshine of the Spotless Mind
  • Babam ve oglum (My Father and Son)
  • Indigo
  • Conversations with God
  • Kundrum
  • Little Buddha
  • Made in Heaven
  • Corpus Christi
  • Zodiac
  • Plata quemada
  • BTVS ATS
  • Mulholland Drive

Deocamdată, atât. Nu mai vreau recomandări. 😛

About eXstatic

Aşa cum sunt, mereu în căutarea necunoscutului. Leşinat şi activ, în acelaşi timp. Paradoxal (sau nu), sunt eu însumi.

Posted on Sâmbătă, 14 iulie 2007, in diverse. Bookmark the permalink. 25 comentarii.

  1. Idiocracy – cele mai aiurea pierdute 90 de minute.
    Crash – merită !
    Down The Rabbit Hole – What the fuck do we know e prima parte
    Clerks – a apărut şi Clerks 2 între timp
    Napoleon Dynamite – e deja un clasic, mă uimeşte faptul că nu te-ai uitat la el până acum
    The Notebook – poate unul dintre cele mai tari filme văzute de mine anul ăsta, pe o temă asemănătoare îţi recomand Sweet November
    Eternel Sunshine of the Spottles Mind – genial, pur şi simplu genial
    Mulholland Drive – mi s-a părut cam plictisitor

  2. M-am uitat la „What the Bleep Do We Know” (nu f**k 😛 ).

  3. nu m-am autocenzurat, sry 🙂

  4. 🙂 M-ai prins! Vara sunt in vacanta de scris, dragul meu, asa ca abia pot sa ii citesc pe altii. Dar uite ca fac un efort ca sa te citesc pe tine. 😀
    Ma bucur ca ai in cap de lista My Own Private Idaho, desi ai spus ca nu sunt in ordine.
    Eu oricum as spune sa dai prioritate Dogville, un film super tare de Lars von Trier, care a aratat lumii, prin filmul asta, ca nu ai nevoie de decoruri, efecte speciale and s*** pentru o opera de arta, ci de o idee fenomenala, profund umana, si de actori buni care sa simta ceea ce interpreteaza dincolo de ceea ce surprinde doar ochiul, fara sa afecteze sufletul.
    Si, cu toate ca ti-a mai spus cineva inaintea mea,… „Eternal sunshine of the spotless mind”. Sunt putine filme SF de dragoste, iar asta e fenomenal.
    Te pup.

  5. Nu recomand The Fountain. Mi s-a parut o prostie. Idiocracy e buna ideea, filmul lasa de dorit, dar na…merita sa il vezi o data. Crash merita Oscarul. Eternal Sunshine…one of my favorites. Perfume: awesome, dupa ce citesti cartea. Notebook: adorabil. Restul nu le-am vazut. 😛

  6. Dogville as pune si eu pe primul loc, apoi poate CRASH sau Eternal Sunshine…

    Adaptation, un film destul de dificil, dar merita vazut. The Fountain, nu prea stiu ce sa zic, are faze misto, dar per total mi se pare mai slab ca unele din lista. Perfume cred ca se poate vedea si fara carte, mi se pare ca reda nesperat de bine ideea cartii.

    Multe de acolo nu le-am vazut, inclusiv My own Private Idaho (un clasic, shame on me).

    Nici n-ai pus bine lista si te-am si zapacit 😀

  7. Perfume nu trebuie ratat! Pe mine chiar m-a fascinat! 😀

  8. Cavalerul Tolstoi

    Sincer, îţi recomand filmele lui Ki-duk Kim, de genul „Spring, summer, fall, winter…and spring”, „Bin-jip” sau „Seom (The Isle)”, cred că ar fi pe gustul tău. Ah, şi mai recomand „In the mood for love”, ăsta a fost regizat de Kar Wai Wong.
    Să nu-ţi fie teamă că vei pierde timpul aiurea. Sunt convinsă că toate vor fi pe capul tău, mai ales „Spring..”, „Bin-jip” şi „In the mood for love”.
    Te rog, încearcă-le.

  9. Scuza-mi intarzierea, dar… ce fel de filme sunt acestea? Chineze? Japoneze? Sigur asiatice sunt…
    Am vazut cum sunt in mare, filmele acelea, in special cele vechi ma deranjeaza…
    Daca cele noi sunt mai apropiate de cele cele vestice, e OK. Ma refer la standardul si la proportia ecranului, nu mi-a suras prea mult proportia ecranului la filmele vechi cu Bruce Lee (parca), cand totul pare alungit pe verticala.

    Sper ca ai inteles ce am vrut sa zic…

  10. Cavalerul Tolstoi

    Ah, nu-ţi face griji, îs de calitate foarte bună, atât ca filmare, cât şi ca „poveste”.. Îs coreene filmele şi, efectiv, te hipnotizează. 80-90 de minute cât durează eşti pe o altă lumea. Începe cu „Spring..” şi continua cu „Bin-jip”.

    Numai bine şi mă bucur că ai luat în considerare recomandările mele.

  1. Pingback: Idiocracy « Blogul minunatului creier leşinat

  2. Pingback: Crash « Blogul minunatului creier leşinat

  3. Pingback: Dogville « Blogul minunatului creier leşinat

  4. Pingback: The Painted Veil « Blogul minunatului creier leşinat

  5. Pingback: Perfume: The Story of a Murderer « Blogul minunatului creier leşinat

  6. Pingback: Latter Days « Blogul minunatului creier leşinat

  7. Pingback: Glengarry Glen Ross « Blogul minunatului creier leşinat

  8. Pingback: My Own Private Idaho « Blogul minunatului creier leşinat

  9. Pingback: Filme văzute « Blogul minunatului creier leşinat

  10. Pingback: Filme văzute (2) « Blogul minunatului creier leşinat

  11. Pingback: Filme văzute (3) « Blogul minunatului creier leşinat

  12. Pingback: Ce păcat… « Blogul minunatului creier leşinat

  13. Pingback: Din nou filme « Blogul minunatului creier leşinat

  14. Pingback: O altă listă de filme « Blogul minunatului creier leşinat

Lasă un comentariu