Baftă mie


M-am înscris la un concurs. Nu mă atrag premiile, dar mă atrage simpla ocazie de a scrie mai mult. 🙂 Sper că nu voi câştiga vreun premiu, însă mi se pare că menţiunea e mai bună pentru mine (a.k.a. locul 4/5)…

Nici nu ştiu ce voi scrie. 😆 O să mă distrez, sper. 🙂

About eXstatic

Aşa cum sunt, mereu în căutarea necunoscutului. Leşinat şi activ, în acelaşi timp. Paradoxal (sau nu), sunt eu însumi.

Posted on Vineri, 14 septembrie 2007, in asta e, diverse. Bookmark the permalink. 5 comentarii.

  1. hihi, si eu particip. Ideea e ca sunt in pana de inspiratie si daca nu-mi vin ideile pana atunci… :-s

  2. ma intreb cati din cei care s-au inscris, au facut-o pentru premiile alea. n-as incerca sa estimez pentru ca nu-i cunosc pe majoritatea (asta ca sa nu spun „nici unul”) 🙂

  3. S-au afisat temele pentru concurs, succes! 🙂

  4. @ all: Multumesc pentru urari.
    @ luckydreamer: Nu mi-as bate capul cu astfel de amanunte. 😉
    @ LibertyD: Am vazut si eu. Probabil ai vazut „ce”, dar nu stiam ce sa aleg dintre „ce” si „cum”… probabil trebuia sa aleg a doua varianta.

Lasă un comentariu